Bedrijven
Instellingen
Particulieren
Een familiebedrijf
Pelzer schoonmaakbedrijf is vanaf 1983 actief in het schoonmaakwerk. Van eenmansbedrijf groeide de onderneming uit tot een bedrijf waar anno 2016 ongeveer 140 medewerkers werken. Een grote reeks uiteenlopende bedrijven, instellingen en particulieren. Meer dan 240 opdrachtgevers maken gebruik van de diensten, ervaringen en gedreven krachten van Pelzer schoonmaakbedrijf.
Onze kernwaarden
Wij geloven er nog steeds in dat eerlijk het langste duurt en daar handelen wij dan ook naar.
Wij hechten veel waarde aan:
- een open en eerlijke communicatie naar onze opdrachtgevers en medewerkers
- het afgeven van transparante en realistische offertes
- een correct werkgeverschap naar onze medewerkers toe
- een goede kwaliteitsbewaking
- aandacht voor mens en milieu
- een flexibele houding m.b.t. de gemaakte afspraken, bij ons is de klant nog altijd koning!….ook nadat de opdracht is verworven.
Full Service Schoonmaakbedrijf
Van multinational tot particulier
Onze flexibele werkwijze en klant-specifieke aanpak maken het mogelijk om de meest uiteenlopende opdrachtgevers optimaal te kunnen bedienen. Of het nu gaat om een productiebedrijf, kantooromgeving, zorginstelling of woning wij dragen zorg voor het complete schoonmaakplan.
Dagelijks onderhoud
Periodiek onderhoud
Eenmalig onderhoud
Matrasreiniging
Glasbewassing
Gevelreiniging
Terrasreiniging
Facilitaire ondersteuning
Hogedrukreiniging
Gedreven krachten
De mensen die voor u klaar staan
Schoonmaakwerk is vertrouwenswerk; behalve dat het grondig voor u wordt uitgevoerd is het ook belangrijk dat u erop kunt vertrouwen dat er zorgvuldig met uw spullen wordt omgegaan. Al onze medewerkers hebben een direct dienstverband bij Pelzer schoonmaakbedrijf en weten wat er van ze verwacht wordt. Afgezien van het feit dat onze medewerkers serieus met hun vak bezig zijn kunt u ook een proactieve houding t.a.v. de werkzaamheden verwachten.
Betrokkenheid
Correct werkgeverschap is één van de kernwaarden binnen Pelzer schoonmaakbedrijf. Een gedegen personeelsbeleid waar ruimte en aandacht is voor de medewerkers draagt bij aan een minimaal verloop in het personeelsbestand. De bewuste keuze voor “vaste” medewerkers op “vaste” locaties zorgt voor een grote betrokkenheid van onze medewerkers met en bij onze opdrachtgevers.